Branding, digital markedsføring, ny optimeret hjemmeside – Club Riva Rungsted Havn skulle have det hele. Det blev til en god process med mange udfordringer der blev løst på bedst mulig måde. Hvilket vi nu ser i resultaterne.

www.clubriva.dk

RIVA kontaktede os med en udfordring der byggede på at selve restauranten var ekstremt sæson præget grundet dens beliggenhed og konkurrence på Rungsted havn.

Riva ville derfor gerne prøve kræfter af med nye salgs og marketing kanaler og et helt nyt initiativ som skulle vise sig at give stor succes.

Eksekveringen:
Vi satte os med Riva og kom frem til initiativet om halvpris på menuen i januar-februar måned, som skulle være omdrejningspunktet for social media strategien gennem kampagner og annoncer til udvalgte kernemålgrupper.
Vi gik ind i december måned og skrædersyede hele strategien og eksekverede den hele januar og februar i 2018.

Resultatet:
Strategien viste sig at være en kæmpe succes med en stigning i bookinger på 220% i hele januar og februar måned.

Ikke nok med den store stigning i bookinger blev der samtidig generedede dobbelt så mange nyhedsbrevs og email leads, som blev brugt til senere kampagner i højsæsonen.
Sidst men ikke mindst skabte strategien et massivt organisk reach og engagement hos kernemålgruppen hvilket har resulteret i at Facebook nu er Riva’s største booking og marketing kanal.

Share